TST COMPASS
ul. Podchorążych 3
30-084 Kraków
tel./fax 0-12 626 14 36
e-mail: biuro@compass.krakow.pl
Termin
12-14 listopada 2010 r.
Miejsce
Ujsoły-Soblówka
Schronisko Młodzieżowe w Soblówce - Cichej
W centrum: biuro zawodów, zakwaterowanie i wyżywienie, start i meta oraz parking przed schroniskiem.
Organizator:
TST "Compass", 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 3
Kruk-i
Uczestnictwo
W zawodach mogą uczestniczyć 2-osobowe zespoły, które zgłoszą chęć udziału w imprezie i złożą deklarację o właściwym stanie zdrowia uczestników. Osoby niepełnoletnie ponadto muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów.
Kategorie
KK- kobiety, wiek dowolny
MM - mężczyźni, wiek dowolny
MIX - kobieta i mężczyzna, wiek dowolny
VMM - weterani, 2 mężczyzn, suma wieku zawodników min. 90 lat
VMIX - weterani MIX, co najmniej jedna kobieta, suma wieku zawodniczek min. 90 lat
(R) Rekreacyjna - skład dowolny
( organizator zastrzega sobie prawo łączenia kategorii w przypadku Wyniki mniej niż 7 zespołów)
Forma zawodów
Dwuosobowe zespoły startują na trasę wyznaczoną w terenie punktami kontrolnymi i zaznaczonymi na mapie. Zadaniem uczestników jest zaliczenie punktów kontrolnych w jak najkrótszym czasie. Warunkiem sklasyfikowania zespołów będzie zaliczenie co najmniej połowy pk, za brak pk będą naliczane minuty karne. O kolejności decyduje czas pokonania trasy. Trasa wytyczona będzie w górskim terenie Beskidu Żywieckiego.
Zawody obejmują dwa etapy: pierwszy etap zostanie rozegrany w sobotę, drugi etap w niedzielę. Na trasę pierwszego etapu zespoły startują jednocześnie, do drugiego etapu start najlepszych zespołów handicapowy (do 30 minut straty), pozostałe zespoły startują razem.
Etap 1 będzie rozegrany częściowo w formule scorelaufu, tj. pk zaliczać można w dowolnej kolejności.
Wyposażenie uczestników i żywienie na trasie
W połowie dystansu organizator zabezpiecza jedynie ciepły napój, żywienie we własnym zakresie. Wyposażenie uczestników dowolne. Niemniej organizatorzy sugerują start w obuwiu trekkingowym, bezwzględne zaopatrzenie się w kompas oraz w plecak, a w nim: zapasowa odzież (w zależności od warunków atmosferycznych), telefon, apteczka, zapas żywności i napoje oraz latarka.
Długość trasy (przybliżone wartości E1 + E2)
KK: 15 + 12 km
MM: 25 + 20 km
MIX: 20 + 15 km
VMM: 20 + 15 km
VMIX: 15 + 12 km
R (Rekreacyjna): 12 + 9 km ( uproszczona nawigacja)
Przewidywany czas zwycięskiego zespołu: 3-5 godzin na każdym etapie, zależnie od kategorii.
Limit czasu na pokonanie trasy: E1 - 8 godz. w każdej kategorii, E2 - 7 godz.
Dokładne parametry trasy zostaną określone w komunikacie technicznym zawodów.
Mapa i wykreślenie trasy
Zawody zostaną rozegrane przy użyciu mapy turystycznej Wydawnictwa Compass w skali 1:40000. Trasa zawodów będzie wykreślona na mapie. Mapy będą wydrukowane na specjalnym papierze odpornym na warunki pogodowe.
Używanie GPS
Zabronione jest używanie jakichkolwiek urządzeń do nawigacji GPS.
Wpisowe
Kategorie: MM; VMM - 120 zł od zespołu za dwa etapy.
Kategorie: MIX; VMIX, KK - 100 zł od zespołu za dwa etapy
Trasa Rekreacyjna: w przypadku składu mieszanego 100zł, skład męski 120 zł.
Wpisowe płatne na miejscu w bazie zawodów.
Zakwaterowanie i wyżywienie
Na okres zawodów całe schronisko jest do wyłącznej dyspozycji uczestników GEZnO. Noclegi w pokojach - 62 miejsca nocelgowe (18 zł) i kilkadziesiąt na podłodze(10 zł). Rezerwacja idywidualna w schronisku, płatne na miejscu. Info o schronisku na stronie.
Okolica to przysłowiowy koniec świata, należy sie wcześniej zaopatrzyć w rzeczy niezbędne. Na miejscu są sklepy spożywcze. Nie można raczej liczyć na gastronomię.
Ponadto w okolicy ( do 1 km ) znajdują sie gospodarstwa agroturystyczne:
Boguslawa Sporek 33 8647345
Beata Demianiuk 510143380
Barbara Gębska
33 8625863
Nagrody
Medale dla zwycięzców, dyplomy (dla 3 najlepszych zespołów w każdej kategorii) oraz nagrody rzeczowe ( fundowane przez sponsorów) dla 3 najlepszych zespołów jeżeli liczba zespołów w danej kategorii przekroczy 10.
Godzina startu
I etap - sobota (13.11.09 r.) - godz. 9:00. Start i meta w centrum zawodów.
II etap - niedziela (14.11.09 r.) - godz. 8:00. Start i meta w centrum zawodów.
Piątek (12.11.)
godz. 20 do 24 - przyjmowanie zespołów w biurze zawodów
Sobota (13.11.)
godz. 07.30 do09.00 - przyjmowanie zespołów w biurze zawodów
godz. 9:00 - start masowy
godz. 13-14 - przybycie zwycięskich zespołów
godz. 17 - zamknięcie mety
godz. 19 - ognisko, organizator zapewni kiełbasę.
Niedziela (14.11.)
godz. 8:00 - początek startu handicapowego
godz. 8:30 - start masowy pozostałych zespołów
godz. 11-12 - przybycie zwycięskich zespołów
godz. 15:30 - zamknięcie mety, ogłoszenie wyników.
Postanowienia końcowe
- Zawody odbędą się bez względu na pogodę.
- Uczestnicy ubezpieczają się we własnym zakresie. Ubezpieczenie obowiązkowe.
- Uczestnicy startują na własna odpowiedzialność.
- Zespoły, które zrezygnują ze startu nie mogą ubiegać się o zwrot wpisowego.
- Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.
- Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni.